مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 21:202023-02-24پزشكي

خدمات ارزنده مدافعان سلامت تا ابد در یادها ماندگار است


استاندار گیلان با بیان اینکه خدمات ارزنده مدافعان سلامت تا ابد در یاد ها ماندگار است، گفت: ایثار و از خود گذشتگی در شهدا و خانواده های آنان جلوه گر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای ما ترسیم کردند را با قوت ادامه دهیم.

عباسی تصریح کرد: در کشورمان در دوران اوج کرونا افرادی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند در حالی که حتی خانواده بیمار جرأت نزدیک شدن به بیمار را نمی کرد ولی پرستاران و کادر درمانی ما هفته ها دور از خانواده به پرستاری بیماران کرونایی می پرداختند.

وی کار پرستاری را بسیار دشوار و طاقت فرسا عنوان کرد و گفت: پرستاران و کادر درمان گاهی با صحنه های تلخ و دردناک از دست دادن همکاران و یا مردم در سنین مختلف مواجه می شدند و اگر فداکاری آن ها نبود سلامت ما تضمین نمی شد.

استاندار گیلان به حرکت انقلابی مردم در تولید ماسک و واکسن در اوج کرونا اشاره کرد و اضافه کرد: این حرکت انقلابی مردم نشأت گرفته از آرمان های امام و برگرفته سیره حضرت زینب (س) است.

وی ادامه داد: ما در جبهه فرهنگی نیاز به افسران جنگ نرم داریم و از وجود و توانمندی های جوانانمان بهره مند خواهیم شد و در برابر هجمه های دشمن محکم می ایستیم و همانطور که در بخش های زمینی و هوایی، دشمن را زمین گیر کردیم در بخش فرهنگی و اقتصادی نیز چنین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ارزنده مدافعان سلامت تا ابد در یادها ماندگار است

خدمات ارزنده مدافعان سلامت تا ابد در یادها ماندگار است