مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 22:352023-02-24سياسي

تبریک میلاد سبط النبی به مادر مهربانی ها/ندای حسین حسین در دیار کارون طنین انداز شد


همزمان با فرا رسیدن میلاد سراسر نور حضرت امام حسین(ع) جشن های گوناگونی در سراسر خوزستان با حضور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار این استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن روز سوم ماه شعبان سالروز ولادت فرخنده و خجسته حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جشن و شادی در نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار شهید بهنام محمدی راد نخستین نوجوان شهید دوران دفاع مقدس برگزار شد.

محافل شادی و سرور به مناسبت ولادت باسعادت و بابرکت سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی(ع) در نقاط مختلف شهر اهواز زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) برگزار شد و همشهریان سردار شهید علی لویمی در این روز عزیز به شادی و سرور پرداختند.

در مسجد نور کوی رسالت، میدان بعثت همزمان با روز سوم شعبان جشن ولادت باسعادت سرور و سالار شهیدان برگزار شد که یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مولودی خوانی پرداخت.

با حضور جمعی از مردم اهواز جشن ولادت حضرت امام حسین(ع) در مسجد چهارده معصوم(ع) فاز یک پادادشهر برگزار شد که در این برنامه اهوازی ها به جشن و شادی پرداختند.

در مسجد امام حسن عسکری(ع) چهار راه اباذر(زند) نیز جشنی به مناسبت فرا رسیدن ولادت فرخنده حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد که پیمان لنجانی، احمد سوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک میلاد سبط النبی به مادر مهربانی ها/ندای حسین حسین در دیار کارون طنین انداز شد

تبریک میلاد سبط النبی به مادر مهربانی ها/ندای حسین حسین در دیار کارون طنین انداز شد