مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 23:252023-02-24سياسي

سردار حاجی زاده: سرعت موشک هایپرسونیک ایرانی 12 تا 13 ماخ است


فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سرعت موشک هایپرسونیک ایرانی حدودا 12 تا 13 ماخ است، گفت: مهم ترین مزیت این موشک این است که پیش بینی انهدام آن توسط سامانه های پدافند موشکی دشمن را از آن ها می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب(جمعه 5 اسفندماه) در برنامه صف اول که با محوریت دستاوردهای این نیرو از شبکه خبر سیما پخش شد، گفت: اگر از دستور اسلام و قرآن و عقل و تجربه و منطقی که بر تولید قدرت عبور کنیم و فقط اگر به 40 سال اخیر توجه کنید؛ ما در ابتدای انقلاب اسلامی شاهد جنگ ایران و عراق، حمله آمریکا به عراق، حمله عربستان به یمن، ظهور گروهک های تروریستی تکفیری و نبردهای حزب الله لبنان را داشتیم.

وی افزود: منفعت آمریکایی ها در ناامن سازی منطقه است و می توان با توجه به نبردهای 4 دهه اخیر گفت که منطقه ما بر روی یک گسل امنیتی قرار دارد.

چراکه ریشه درگیری روسیه و اوکراین و همچنین چین در موضوع تایوان نیز از آمریکا سرمنشاء می گیرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه اگر قوی نباشیم دشمن جنگ را به داخل ایران می کشاند، تصریح کرد: ما باید بسیار مراقب باشیم تا بتوانیم امنیت ملت و کشور عزیزمان را تامین کنیم و اگر مراقبت نکنیم ممکن است مشکلاتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: سرعت موشک هایپرسونیک ایرانی 12 تا 13 ماخ است

سردار حاجی زاده: سرعت موشک هایپرسونیک ایرانی 12 تا 13 ماخ است