مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 07:152023-02-25پزشكي

خانه را این طور تکان بدهید


رییس گروه سلامت کار دانشگاه علوم پزشکی در روزهای پایانی سال به افراد توصیه کرد: با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مانع بروز حوادث و آسیب های ناشی از خانه تکانی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،این روزها، روزهای آخرسال و روزهای خانه تکانی خانواده ها برای استقبال از فصل بهار است.

روزهایی که خانواده ها سعی دارند گرد و غبار یکساله خانه کاشانه خود را بتکانند و رنگ و بوی تازه ای به محل زندگی و کار خود بدهند.

مادران خانه تلاش دارند با استفاده از وسائل تمیز کننده و ضد عفونی کننده سطوح مختلف خانه را تمیز کرده و لطافت و جلوه خاصی به محل زندگی بدهند.

استفاده از شوینده ها و و سائل دیگر مخصوص نظافت خانه بازار داغی دارد و خرید این محصولات در سبد خرید قرار دارد اما برای نظافت خانه و محل کار رعایت اصول و قواعدی لازم و ضروری است تا با در نظر گرفتن این اصول، از حوادث مختلف همچون مسمومیت با شوینده ها و ضد عفونی کننده ها یا افتادن از بلندی و .

در امان باشیم.

در ادامه شما را با برخی از این اصول آشنا می کنیم.

 علیرضا ابراهیمی حریری، رییس گروه سلامت کار معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی در هنگام خانه تکانی،گفت: اصولا خانه داری با عوامل زیان آور متعددی در ارتباط است که افراد خانه دار به تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه را این طور تکان بدهید

خانه را این طور تکان بدهید