مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:002023-02-25اقتصادي

ناتوانی دراشتغال ثمره مدیران بی خیال/حرکت نمایشی دوای بیکاری نیست


عقب ماندگی هشت هزار شغلی تا رسیدن به میزان تعهد اشتغال در گلستان، نتیجه مدیران بی توجه به مقوله بیکاری بوده و از طرفی این شکاف با حرکات نمایشی و اخراج معاونان از جلسه حل نمی شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: موضوع اشتغال پس از دغدغه بزرگی به نام کم آبی یکی از اصلی ترین معضل فراروی اهالی استان گلستان است.

با وجود آنکه در دولت های مختلف و در قالب طرح های متعدد تلاش های زیادی برای ایجاد مشاغل جدید و صیانت از شغل های موجود شده اما آمارها بیانگر آن است که گلستان در زمره استان های انتهایی جدول اشتغال در کشور قرار دارد که شاید در کنار پارامتر مهمی همچون نبود زیرساخت های کافی در بخش های صنعت و تولیدی، مقوله مدیریت و البته ناتوانی مدیران نقش بسزایی در قرار داشتن گلستان در این جایگاه داشته باشد.

در سال های اخیر تلاش شد تا با اختصاص منابع مالی در قالب های مختلف مانند تسهیلات تبصره 16، تسهیلات تبصره 18 و یا تسهیلات قانون رونق تولید، حمایت های مالی از کارآفرینان و سرمایه گذاران افزایش یابد تا کارآفرینی و اشتغال زایی بیشتری در گلستان اتفاق بیفتد و بخشی از گپ ایجاد شده بین افراد جویای کار و مشاغل تولیدی برطرف شود.

در کنار همه حمایت های مالی معمول و سالیانه دولت از مقوله اشتغال در گلستان، سال گذشته و پس از سفر اسفندماه سال گذشته سید ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناتوانی دراشتغال ثمره مدیران بی خیال/حرکت نمایشی دوای بیکاری نیست

ناتوانی دراشتغال ثمره مدیران بی خیال/حرکت نمایشی دوای بیکاری نیست