مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:102023-02-25سياسي

پیشنهاد دولت برای ته لنجی ایرادات جدی دارد/ لزوم بازپس گیری لایحه


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: در سفر رییس جمهور به استان بوشهر بازپس گیری لایحه ته لنجی را درخواست خواهیم کرد تا پس از انجام اصلاحات اساسی مجددا به مجلس ارائه شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: بخش زیادی از ساحل نشینان استان بوشهر از طریق دریا امرار معاش می کنند که شغل بسیاری از آنها به واردات کالا بستگی دارد و تعیین تکلیف ته لنجی در زندگی و معیشت آنان تأثیرگذار است.

یکی از درخواست های مردم از مسئولان از جمله در سفر رییس جمهور به استان بوشهر، تعیین تکلیف و ساماندهی واردات کالای همراه ملوان بوده است که در این زمینه وعده های فراوانی به مردم داده شده است.

در همین راستا لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان از سوی دولت به مجلس ارائه شده است.

ساماندهی ته لنجی ضروری است نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان با حضور نمایندگان استان های مرزی اظهار داشت: مرزنشینان سال ها است به دنبال این هستند که شکل فعالیت آنها به نحو صحیحی ساماندهی و مورد حمایت قانون واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد دولت برای ته لنجی ایرادات جدی دارد/ لزوم بازپس گیری لایحه

پیشنهاد دولت برای ته لنجی ایرادات جدی دارد/ لزوم بازپس گیری لایحه