مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:202023-02-25اجتماعي

شهرستان ساری پذیرای مهمانان نوروزی است


فرماندار ساری با اعلام اینکه شهرستان ساری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است، گفت: تقارن ماه مبارک رمضان با سال نو سبب شد تا مسافران نوروزی کمی زودتر اقدام به سفر کنند از این رو آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران و گردشگران را داریم.

- ایسنا/مازندران فرماندار ساری با اعلام اینکه شهرستان ساری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است، گفت: تقارن ماه مبارک رمضان با سال نو سبب شد تا مسافران نوروزی کمی زودتر اقدام به سفر کنند از این رو آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران و گردشگران را داریم.

محمدعلی نوبخت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی ابلاغ شیوه نامه مبنی بر پاکسازی معابر، سواحل و رودخانه ها از زباله و نخاله با دستور استاندار در شهرستان ساری هم اقدامات لازم به منظور نظافت محیطی و زیباسازی معابر شهری و روستایی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه زیبا سازی و پاکسازی محیط های روستایی با همت بخشداران، دهیاران و حوزه های راهداری در حال انجام است، گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در ساری با فعال شدن کمیته های تخصصی انجام شده است همچنین تیم های بازرسی و نظارتی هم به تناسب وظایف محوله در ادارات شهرستانی فعال شده اند.

فرماندار ساری با اعلام اینکه در بخش های 6 گانه مرکز مازندران تلاش می شود با تمام ظرفیت های حوزه گردشگری و تفریحی فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان ساری پذیرای مهمانان نوروزی است

شهرستان ساری پذیرای مهمانان نوروزی است