مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:202023-02-25سياسي

نیروهای مسلح ایران دریچه های نفوذ استکبار را به کشور بستند


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دریچه های نفوذ استکبار را به کشور بستند، گفت: سپاه پاسداران مانع بزرگی برای زیاده خواهی دشمنان انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمدرضا منشوری شامگاه جمعه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران، اظهار کرد: حفظ و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن از مهمترین وظایف و تکالیف سپاه است.

وی، آموزش برای حفاظت از انقلاب را یکی دیگر از تکالیف مهم سپاه پاسداران برشمرد و افزود: هیچ حدودی در حفاظت از انقلاب اسلامی برای سپاه تعریف نشده و تا مرز شهادت از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایران اسلامی به مرز کامل و نهایی آمادگی برای مبارزه با دشمن رسیده است، گفت: توان بازدارندگی ایران اسلامی در بخش هوافضا، زمین و دریا وصف ناشدنی است.

منشوری با اشاره به نقش اثرگذار رهبری هوشمندانه امامین انقلاب در استمرار نظام اسلامی، بیان کرد: امامین انقلاب راهبرد آمادگی همه جانبه نطام اسلامی در عرصه های مختلف را مدبرانه و هوشمندانه ترسیم کرده اند.

تجربه دفاع مقدس راهبرد بازدارندگی در مقابل دشمن است وی با بیان اینکه تجربه ارزنده دفاع مقدس به کمک ما در راهبرد بازدارندگی و آمادگی در مقابل دشمن آمد، افزود: توجه به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ایران دریچه های نفوذ استکبار را به کشور بستند

نیروهای مسلح ایران دریچه های نفوذ استکبار را به کشور بستند