مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:302023-02-25سياسي

برای اعطای تسهیلات به طرح های پرورش زنبور عسل و دام در هرمزگان آماده ایم


ما خودمان را موظف می دانیم به تمام اقشار جامعه پاسخگو باشیم و فضای زیست بهتری را برای آن ها فراهم کنیم بر همین اساس برای رفع کمبودهای عشایر منطقه نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: ما خودمان را موظف می دانیم به تمام اقشار جامعه پاسخگو باشیم و فضای زیست بهتری را برای آن ها فراهم کنیم بر همین اساس برای رفع کمبودهای عشایر منطقه نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

مهدی دوستی در جمع عشایر شهرستان رودان، با تبریک ایام الله اعیاد شعبانیه، ضمن تبیین نقش جامعه عشایری در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: در بزرگی عشایر امام(ره) و مقام معظم رهبری فرمایشات ویژه ای دارند و توصیه هایی نیز به مسئولین دارند که امیدواریم بتوانیم به درستی اوامر امام مان را اطاعت کنیم.

وی عنوان کرد: اینکه امروز خدمت جامعه عشایری رسیده ایم برای بررسی میدانی مسائل و مشکلات بوده است تا ضمن بررسی مشکلات و شنیدن دغدغه ها بتوانیم تصمیماتی برای حل آن ها اتخاذ کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: ما خودمان را موظف می دانیم به تمام اقشار جامعه پاسخگو باشیم و فضای زیست بهتری را برای آن ها فراهم کنیم بر همین اساس برای رفع کمبودهای عشایر منطقه نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اعطای تسهیلات به طرح های پرورش زنبور عسل و دام در هرمزگان آماده ایم

برای اعطای تسهیلات به طرح های پرورش زنبور عسل و دام در هرمزگان آماده ایم