مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:402023-02-25اقتصادي

221 میلیارد تومان اعتبار برای طرح هادی در کرمانشاه هزینه شده است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: حدود 221 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای اجرای طرح هادی در روستاهای این استان طی سال جاری هزینه شده است.

- شمس الله خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه عمران روستایی طی سال جاری پرداخت و اظهار کرد: این اقدامات شامل تهیه و اجرای طرح هادی، صدور اسناد مالکیت در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، تملک اراضی، خدمات فنی و صدور پروانه ساخت، شناسایی روستاهای هدف گردشگری و روستاهای دارای بافت با ارزش بوده است.

وی به عملکرد کرمانشاه در حوزه اجرای طرح هادی در روستاها اشاره کرد و افزود: 2 هزار و 532 روستا در این استان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 715 روستای آن بالای 20 خانوار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت اجرا می شود، ادامه داد: تاکنون این طرح در 980 روستای این استان اجرا و نیز در 559 روستا بازنگری شده است.

خدادادی گفت: طی سال گذشته 18 طرح هادی در این استان اجرا شده در حالی که امسال این تعداد به 181 روستا رسیده است، بنابراین در مقایسه با سال قبل یک جهش 10 برابری را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

221 میلیارد تومان اعتبار برای طرح هادی در کرمانشاه هزینه شده است

221 میلیارد تومان اعتبار برای طرح هادی در کرمانشاه هزینه شده است