مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:002023-02-25سياسي

دیپلماسی آب با کشورهای منطقه جدی گرفته شود


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: دیپلماسی آب با کشورهای منطقه جدی گرفته شود چراکه کشور و خراسان جنوبی از نظر منابع آبی، اقتصاد آب و نحو مدیریت منابع با چالش جدی رو به رو است.

- مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به خشکسالی های چندین ساله اخیر اظهار کرد: در این راستا آب به عنوان یک موضوع مهم هم برای کشور ما و هم برای بسیاری از کشورها دنیا مطرح است.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه کشور و استان ما با توجه به شرایط اقلیمی از نظر منابع آبی، اقتصاد آب و نحو مدیریت این منابع با چالش جدی رو به رو است، بیان کرد: متأسفانه تغییرات اقلیمی به وجود آمده شرایط را حادتر کرده است.

نخعی با تأکید بر اینکه کمیسیون های تخصصی مجلس از جمله کمیسیون انرژی و کمیسیون کشاورزی در بحث منابع آب و مدیریت مصرف آن کارهای کارشناسی متعددی انجام داده اند، افزود: یکی از اقدامات مهمی که در مجلس در این زمینه پیگیری شد، تشکیل فراکسیون مقابله با خشکسالی بود که تعداد زیادی از نمایندگان مردم عضو آن هستند.

وی گفت: در زمینه آب یکی از بخش هایی که باید بر روی آن کار جدی تر و بیشتری صورت گیرد بحث دیپلماسی آب به ویژه با کشورهای منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی آب با کشورهای منطقه جدی گرفته شود

دیپلماسی آب با کشورهای منطقه جدی گرفته شود