مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-25ورزشي

حکم مدیرکلی که یک هفته هم دوام نداشت


در آخرین روزهای بهمن ماه آن گونه که پایگاه خبری وزارت ورزش مدعی شده به پیشنهاد میرهادی قره سیدرومیانی، معاون وزیر ورزش و جوانان، طی حکمی محمودرضا امیاری به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ قرار بر این بود که وی جانشین حمید امیری بر مسند ورزش و جوانان این استان مرزی شمال شرقی کشورمان شود اما در اقدامی عجیب ظرف یک هفته حکم او لغو و فرد دیگری به ریاست رسید.

با گذشت تنها یک هفته از آن حکم سرپرستی، غلامحسین شاکری کوشکی از سوی سیدحمید سجادی به سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی منصوب شد که همین تغییر یک باره و تجدیدنظر وزیر ورزش، باعث بروز ابهامات و طرح سؤالاتی شد که حالا با خونریزی مغزی حمید سجادی تا مدتها بدون پاسخ خواهد ماند.

طبق شنیده ها ماجرای این تغییر و تحول از این قرار بوده که عدم هماهنگی معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش با استان داری خراسان شمالی برای انتصاب امیاری به سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان، نوعی دلخوری و گلایه را به همراه داشته که در نهایت منجر به عدم برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان در این استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم مدیرکلی که یک هفته هم دوام نداشت

حکم مدیرکلی که یک هفته هم دوام نداشت