مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-25فرهنگي

برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات به حمایت ویژه استاندار نیاز دارد


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه، با بیان اینکه هنوز نمی توان زمان دقیقی برای برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات اعلام کرد، افزود: - برگزاری جشنواره فرامرزی "مطبوعات" به حمایت ویژه استاندار نیاز دارد ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه، با بیان اینکه هنوز نمی توان زمان دقیقی برای برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات اعلام کرد، افزود: برگزاری این جشنواره نیاز به تامین اعتبار و حمایت استاندار کرمانشاه دارد که به جد پیگیر آن هستیم.

وحید نیشابوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیگیری مستمر برگزاری این جشنواره، گفت: سال گذشته مقدمات برگزاری این جشنواره با حضور استان های همجوار مرزی سه کشور ایران، عراق و ترکیه فراهم شد، اما متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبار لازم و از سویی شیوع بیماری کرونا نتوانستیم آن را برگزار کنیم.

وی افزود: در سال جاری نیز پیگیری و مکاتبات متعددی جهت برگزاری جشنواره صورت گرفت، اما به دلیل چند برابر شدن هزینه ها، اعتبار دیده شده برای جشنواره کفاف برگزاری آن را نداد، هرچند که این اعتبار هم هنوز تخصیص داده نشده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری این جشنواره نیازمند برآورد جدید هزینه های اجرایی است، گفت: برای برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات به حمایت ویژه استاندار نیاز دارد

برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات به حمایت ویژه استاندار نیاز دارد