مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-25اقتصادي

نگاه ویژه ای به محلات جنوبی شهر بوشهر خواهیم داشت


نگاه ویژه به محلات بوشهر با رویکرد محلات کمتر توسعه یافته در بودجه سال آینده شهرداری خواهیم داشت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش صبح شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی و شهرداری بوشهر با مردم محله بنمانع در قالب پویش 48 ماه خدمت 48 جلسه پاسخگویی در 48 مسجد گفت: دو پروژه شاخص شهرداری با اعتبار 190 میلیارد تومان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی به زودی به بهره برداری می رسد.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود در حالی که در سال 1400 فقط 30 درصد اعتبارات شهرداری بوشهر عمرانی بود در بودجه سال جاری شهرداری 60 درصد اعتبارات عمرانی و 40 درصد جاری است.

وی افزود: پروژه تقاطع سردار سلیمانی با 110 میلیارد تومان اعتبار و جاده 45 متری سرتل به تنگ با 80 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته دو پروژه شاخص شهرداری است که انشاالله شاهد بهره برداری از این 2 پروژه خواهیم بود.

نیک روش از اتمام مدت زمان 10 ساله طرح تفصیلی شهر بوشهر خبر داد و گفت: پیشنهادات شورا و شهرداری جهت اصلاحات طرح به مشاور این طرح داده می شود.

وی بازگشایی معابر و آسفالت کوچه ها را دو اولویت شورای اسلامی شهر بوشهر در راستای بهبود عبور و مرور شهروندان دانست و گفت: تا پایان سال جاری تمام کوچه های خاکی شناسایی شده در منطقه یک بوشهر آسفالت و در منطقه دو نیز در سال آینده کوچه های باقیمانده خاکی آسفالت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه ای به محلات جنوبی شهر بوشهر خواهیم داشت

نگاه ویژه ای به محلات جنوبی شهر بوشهر خواهیم داشت