مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-25اقتصادي

وجود بزرگترین لکه نارنجی نقشه کرونایی کشور در استان سمنان


نیمی از شهرهای پرخطر کرونایی کشور به تنهایی در جغرافیای استان سمنان قرار دارند تا بزرگترین لکه نارنجی در نقشه کرونایی کشورمان در این استان پهناور باشد.

- ایسنا/سمنان نیمی از شهرهای پرخطر کرونایی کشور به تنهایی در جغرافیای استان سمنان قرار دارند تا بزرگترین لکه نارنجی در نقشه کرونایی کشورمان در این استان پهناور باشد.

علی رغم فروکش آخرین پیک کرونا در بیشتر نقاط کشور، این هفته شهرهای نارنجی در استان سمنان از یک شهرستان به سه شهرستان افزایش یافت.

اگرچه سرخه در استان سمنان هفته قبل نیز تنها شهرستان نارنجی و پرخطر در کشور بود اما این هفته براساس اعلام رسمی وزارت بهداشت تعداد شهرستان های نارجی در کشور به 6 شهرستان رسید که سهم استان سمنان نیمی از این شش شهرستان بود.

کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در همین ارتباط به ایسنا گفت: در حال حاضر سه شهرستان آرادان، سمنان و سرخه در استان سمنان در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

وی ادامه داد: چهار شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد و دو شهرستان استان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به افزایش موارد بستری در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی استان طی یک هفته گذشته گفت: متاسفانه تعداد موارد بستری در 6 شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان در هفته گذشته به 31 نفر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بزرگترین لکه نارنجی نقشه کرونایی کشور در استان سمنان

وجود بزرگترین لکه نارنجی نقشه کرونایی کشور در استان سمنان