مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-25اقتصادي

همت و دانش ایرانی در پتروشیمی گچساران/طرح «الفین» گچساران ایرانی ترین در کشور


مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان نقش مهمی در زمینه تامین قطعات مورد نیاز پتروشیمی دارند،گفت:طرح الفین گچساران به عنوان ایرانی ترین الفین کشور در صنعت پتروشیمی گچساران جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

- مدیرعامل پتروشیمی گچساران در گفت و گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: مجتمع پتروشیمی این شهرستان بیش از 94درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

حیدریان بیان کرد: شرکت های دانش بنیان نقش مهمی در زمینه تامین قطعات مورد نیاز پتروشیمی دارند مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران افزود:سالانه یک میلیون تن اتیلن در این مجتمع تولید و به عنوان خوراک برای پنج پتروشیمی بزرگ در کشور ارسال می شود.

حیدریان عنوان کرد: تصفیه پساب شیمیایی یکی از پیشرفته ترین تصفیه خانه های صنعتی در کشور است که می تواند در هر ساعت 250متر مکعب فاضلاب شیمیایی با بازیافت 100 درصدی را تصفیه کند.

وی گفت: در زمینه ساخت این واحد صنعتی علاوه بر حمایت از پیمانکاران اجرایی داخلی، گام بسیار ارزشمندی در راستای عدم تولید پساب و حفظ محیط زیست برداشته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی گچساران برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و توجه ویژه به تولید داخل و بومی سازی در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت و دانش ایرانی در پتروشیمی گچساران/طرح «الفین» گچساران ایرانی ترین در کشور

همت و دانش ایرانی در پتروشیمی گچساران/طرح «الفین» گچساران ایرانی ترین در کشور