مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-25سياسي

تاسی جانبازان 8 سال دفاع مقدس به علمدار کربلا


سلام بر آن جانبازان غیوری که یادگاران آزمایش های سخت نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند که با تأسی از آن الگوی شایسته، ظفرمندانه از عهده این امتحان سخت الهی برآمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز به مناسبت تولد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است، جانبازان عزیز، آنان که ایثار و فداکاریشان، نشانه ای در جسم مطهرشان باقی گذارده و یادگار آن لحظه حساس را همواره با خود دارند - دارای سهمی ارزشمند در این تاریخ پرافتخارند.

جانبازان، آسیب در راه خدا را قدر بدانند که این موجب توجه حق تعالی به آنان است و این در میزان الهی، ارزش والاست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) چهارمین روز از شعبان المعظم یادآور ایثار و از خودگذشتگی دلاورمرد صحرای کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) است.

رزمنده رشیدی که در راه پاسداری از دین اسلام و امام زمان خویش- حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) - دو دست مبارکش و جانش را نثار کرد تا برای جهانیان نمادی از ایثار، فداکاری، از خود گذشتگی و جانبازی باشد.

بدون تردید زنده نگهداشتن رشادت های آن یاور راستین سرور و سالار شهیدان عالم، امام حسین (علیه السلام) جز با تبعیت بی چون و چرا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسی جانبازان 8 سال دفاع مقدس به علمدار کربلا

تاسی جانبازان 8 سال دفاع مقدس به علمدار کربلا