مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:562023-02-25اقتصادي

جاده سازی به بهای تخریب اراضی ملی


محبوبه معتمدنیا، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق در حاشیه بازدید از منطقه سه چاهون این شهرستان و محدوده منابع طبیعی این منطقه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حدود هزار و 200 متر از عرصه های ملی و طبیعی به صورت غیرقانونی برای جاده سازی تخریب که از ادامه آن جلوگیری شد.

وی افزود: اراضی ملی و موات متعلق به دولت خواهد بود بنا براین جلوگیری از ساخت این جاده در این محدوده با دستور دادستان و مصوبه شورای تأمین شهرستان انجام شد.

معتمدنیا ساخت جاده در منطقه سه چاهون بافق را غیر قانونی دانست و با اشاره به این که هرگونه تخریب پیگرد قانونی دارد تاکید کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی بافق به طور مداوم از منطقه سرکشی منظم دارد و اجازه کوچکترین تعرض و تخریب در اراضی ملی این محدوده داده نمی شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق در رابطه با شناسایی اراضی ملی و موات تصریح کرد: آن دسته از اراضی مواتی که در خارج از منطقه شهری و داخل طراحی شهری به منابع طبیعی و راه وشهرسازی تعلق دارد اراضی ملی است وزمین هایی که نه در گذشته و نه حال مورد استفاده قرار نگرفته  اراضی موات محسوب می شود.

به گفته وی، زمین هایی که از گذشته فعالیت های کشاورزی، باغداری و ساخت بنا بر روی آن انجام شد باشد و اکنون نیز در تصرف اشخاص است اراضی دایر به شمار می آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده سازی به بهای تخریب اراضی ملی

جاده سازی به بهای تخریب اراضی ملی