موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-25ورزشي

الماس منچسترسیتی کیست؟


پپ گواردیولا با اعلام اینکه فیل فودن الماس این تیم است از بازگشت او به ترکیب تیمش در آینده نزدیک خبر داد.

- پپ گواردیولا با اعلام اینکه فیل فودن الماس این تیم است از بازگشت او به ترکیب تیمش در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساکرنت، سیتی که پس از آرسنال در رده دوم جدول رده بندی لیگ قرار دارد باید در لیگ برتر با بورنموث بازی کند.

شاگردان گواردیولا بعد از توقف برابر ناتینگهام و در ادامه، تساوی در زمین لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا مصمم به بازگشت به روند پیروزی هستند.

یکی از دلایل افت سیتی در هفته های اخیر نبود فیل فودن بوده است.

فودن با آسیب دیدگی مچ پا که هنگام بازی برای انگلیس در جام جهانی قطر دچار شد، دست و پنجه نرم کرده است و به دلیل حضور جک گریلیش و ریاض محرز زمان کمی برای بازی داشته است.

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی گفت که فیل فودن بازیکن 22 ساله الماس این تیم است و به زودی آماده می شود که در ادامه فصل بدرخشد.

گواردیولا گفت فودن که تنها سه بازی از 10 بازی اخیر سیتی در لیگ برتر رااز ابتدا در ترکیب تیمش شروع کرده است، برای استراحت و بهبودی کامل از مصدومیت نیاز به مدتی استراحت داشت.

سرمربی سیتی در صحبت با یک خبرنگار درباره دلیل بازی نکردن فیل فودن گفت: اگر قصد دارید بگویید من به فیل اعتماد ندارم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الماس منچسترسیتی کیست؟

الماس منچسترسیتی کیست؟