مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-25سياسي

جیل بایدن: همسرم برای اعلام نامزدی در انتخابات آماده می شود


جیل بایدن، همسر جو بایدن در مصاحبه ای به صراحت گفت شوهرش برای نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری در انتخابات 2024 آماده می شود.

- جیل بایدن، همسر جو بایدن در مصاحبه ای به صراحت گفت شوهرش برای نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری در انتخابات 2024 آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جیل بایدن در مصاحبه با آسوشیتدپرس طی سفر به نامیبیا اظهار کرد، کارهای رسمی نهایی کارزار انتخاباتی 2024 جو بایدن که هنوز آغاز نشده، از جمله زمان و مکان اعلام رسمی آن در دست تدارک است.

جیل بایدن، همسر جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس در پاسخ به سوالی درباره نقشش در تصمیم شوهرش برای اعلام کاندیداتوری برای ریاست جمهوری اظهار کرد: البته او به حرف من گوش می دهد چون ما زوجی هستیم که با یکدیگر ازدواج کرده ایم اما باور کنید او خودش تصمیماتش را می گیرد.

در این مصاحبه، دارلین ساپرویل، خبرنگار آسوشیتدپرس از جیل بایدن پرسید، آیا هیچ دلیلی اصلا وجود دارد که فکر کنیم جو بایدن ممکن است اصلا مجددا برای ریاست جمهوری نامزد نشود.

وی گفت: ما چند باری از او شنیده ایم که قصد دارد نامزد شود.

بانوی اول آمریکا بیان داشت: آیا این را باور نمی کنی، دارلین؟ چند بار باید بگوید تا تو باور کنی؟ او چند بار این را باید به تو بگوید تا باورش کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیل بایدن: همسرم برای اعلام نامزدی در انتخابات آماده می شود

جیل بایدن: همسرم برای اعلام نامزدی در انتخابات آماده می شود