مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-25اقتصادي

قیمت مصالح ساختمانی و آثار آن بر نهضت ملی مسکن


یکی از وعده های مهم دولت سیزدهم، ساخت یک میلیون واحد مسکونی طی هر سال برای افراد یا خانواده های فاقد خانه، بوده که طی بیش از یکسال گذشته در نقاطی از کشور آغاز شده است، - ایسنا/فارس یکی از وعده های مهم دولت سیزدهم، ساخت یک میلیون واحد مسکونی طی هر سال برای افراد یا خانواده های فاقد خانه، بوده که طی بیش از یکسال گذشته در نقاطی از کشور آغاز شده است، اما افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تاثیر آن بر هزینه تمام شده ساخت این واحدها، مشکل جدیدی برای تحقق این وعده شده است.

در طرح نهضت ملی مسکن، یکی از پیشنهادها، استفاده از ظرفیت بافتهای فرسوده بوده است رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، ضمن تایید اثرگذاری افزایش قیمت مصالح ساختمانی بر روند اجرایی نهضت ملی مسکن، نظرات خود را مطرح کردند.

محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مردم جهرم و خفر و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این خصوص به خبرنگاران گفت: قانون نهضت ملی مسکن با هدف تامین خانه برای افراد فاقد مسکن مصوب و براساس آن بناشد دولت هر سال یک میلیون خانه بسازد اما اکنون سالانه حدود سیصد هزار واحد احداث می شود.

رضایی ادامه داد: براساس قانون مصوب قرار بود که حداکثر تلاش برای فراهم شدن بستر خانه دار شدن مردم انجام شود، یعنی دولت زمین را رایگان تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مصالح ساختمانی و آثار آن بر نهضت ملی مسکن

قیمت مصالح ساختمانی و آثار آن بر نهضت ملی مسکن