مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-25فرهنگي

پخش همزمان سریال های نمایش خانگی در 15 کشور جهان


​ سریال های شبکه نمایش خانگی به عنوان محصولات فرهنگی ایران در کشورهای مختلفی از جهان در حال پخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فیلیمو، هفت سریال شبکه نمایش خانگی هم اکنون در شبکه های تلویزیونی و پلتفرم های 15 کشور از قاره های 4گانه جهان در حال پخش است که می توان آن را صادرات فرهنگی بخش خصوصی کشور برای مردم مناطق مختلف جهان به شمار آورد؛ محتوایی که بسیاری از مردم در کشورهای مختلف به علت رعایت اصول اخلاقی و خانوادگی آن را انتخاب و مشاهده می کنند.

بر اساس این گزارش، سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در کشورهای بنگلادش، قزاقستان، عراق و پاکستان در حال پخش است و همچنین قرار است در شبکه های تلویزیونی ژاپن، روسیه، عراق، بوسنی و کشورهای حوزه خلیج فارس شامل قطر، عمان، امارت متحده عربی و شمال آفریقا از جمله تونس، مراکش، الجزیره و لیبی به زودی پخش خواهد شد.

سریال زخم کاری هم به کارگردانی محمدحسین مهدویان در کشورهایی مانند بنگلادش، عراق، مالزی و روسیه به زودی به روی آنتن خواهد رفت.

این سریال همچنین هم اکنون در آمریکای شمالی بر روی پلتفرم PBS بارگذاری شده و قسمت اول آن برای ایالات متعدد آمریکا قابل مشاهده است.

سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی در تلویزیون های کشور بنگلادش، عراق و همچنین کشورهای عربی حوزه خلیج فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش همزمان سریال های نمایش خانگی در 15 کشور جهان

پخش همزمان سریال های نمایش خانگی در 15 کشور جهان