مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-25اجتماعي

افزایش بازدید پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، بر تشدید نظارت های پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سیدکمال هادیان فر، صبح شنبه در بازدید از مرکز تعویض پلاک چیتگر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم بر اساس تجربه ای که در اسفند ماه سال های گذشته داشته ایم، شاهد بیشترین نقل و انتقال وسایل نقلیه هستیم.

وی با بیان اینکه شماره گذاری خودروهای نوشماره هم در ماه پایانی سال افزایش پیدا می کند، گفت: من و دیگر همکارانم در پلیس راهور نظارت و بازدید از مراکز تعویض پلاک را در ماه های پایانی سال از وظایف خود می دانیم تا اگر موانع باشد آنها را برطرف کنیم.

هادیان فر خاطرنشان کرد: صفر تا 100 یک فرایند نقل انتقال خودرو 50 دقیقه طول می کشد؛ البته این 50 دقیقه برای افرادی است که تمامی مدارکشان کامل باشد و مشکلی نداشته باشند.

وی گفت: در بازدیدی که امروز از یک مرکز تعویض پلاک داشتیم متوجه شدیم مشکلاتی که افراد دارند بیشتر مربوط به معاینه فنی، عوارض شهرداری، احراز محل سکونت و … است که البته این مشکل ها به پلیس راهور برنمی گردد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی به مردم توصیه کرد: با مدارک کامل و ثبت نوبت اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند تا هم کارشان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بازدید پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک

افزایش بازدید پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک