مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-25اقتصادي

آغاز طرح نظارتی نوروز در کرمانشاه از 8 اسفند


رییس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز از هشتم اسفند خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، - ایسنا/کرمانشاه رییس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز از هشتم اسفند خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، نظارت ها تا چهارم اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

گودرز فهیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در سال های گذشته طرح نظارتی ویژه نوروز از 14 اسفند آغاز می شد و تا 15 فروردین ادامه داشت، افزود: امسال به دلیل حساسیت هایی که برای نظارت بر بازار وجود دارد، این طرح زودتر و در سراسر کشور از هشتم اسفند آغاز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به مقارن بود ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، نظارت ها را تا چهارم اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهیم داد.

رییس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه مراکز عرضه پوشاک، کیف و کفش، آجیل و شیرینی، اقلام پروتیینی، کالاهای اساسی و .

را در اولویت نظارت دانست و عنوان کرد: بر مراکز عرضه بلیت، مراکز گردشگری، رستوران ها، هتل ها، پایانه های مسافری، مسافرخانه ها و .

نیز نظارت داریم.

به گفته گودرزی، پس از آن نیز برای ایام ماه رمضان نظارت بر واحدهای عرضه حلیم و آش، زولبیا و بامیه و کالاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی نوروز در کرمانشاه از 8 اسفند

آغاز طرح نظارتی نوروز در کرمانشاه از 8 اسفند