مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-25حوادث

شهردار انزلی: در آتش سوزی بازار گیلار کم فروشی نکردیم


شهردار بندرانزلی با رد مباحث مطرح شده درباره کم کاری آتش نشانان در مهار آتش 40 غرفه بازار گیلار انزلی گفت: در حادثه آتش سوزی بازار گیلار انزلی آتش نشانان کم فروشی نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، صبح روز 28 بهمن ماه 40 غرفه بازار گیلار این شهرستان دچار حریق شد و در آتش سوخت.

در این حادثه 31 نیروی آتش نشان با هشت خودروی اطفای حریق به محل حادثه در منطقه طالب آباد، اعزام شدند که بعد از 150 دقیقه تلاش آتش نشانان، آتش مهار گشت و یکی از آتش نشانان نیز مصدوم شدند.

حالا بعد از گذشت یک هفته از این واقعه و گمانه زنی های فراوان در شبکه های اجتماعی مبنی بر ناکارآمدی و عدم توانمندی لازم آتش نشانی، مهدی خلیلی شهردار بندرانزلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با بیان اینکه آتش نشانان در محل حادثه با حجم بزرگی از مواد قابل اشتعال درگیر با حریق در غرفه های به هم پیوسته بازار گیلار مواجه شدند، اظهار کرد: در این حادثه 40 غرفه محتوی پوشاک، لوازم خانگی و اجناس مختلف در آتش سوخت و مالکان آنها دچار خسارت شدند و یکی از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی نیز مصدوم و برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی بستری منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار انزلی: در آتش سوزی بازار گیلار کم فروشی نکردیم

شهردار انزلی: در آتش سوزی بازار گیلار کم فروشی نکردیم