مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-25فرهنگي

کتاب های بازنویسی نشده «رولد دال» دوباره چاپ می شوند


پس از به وجود آمدن موجی از انتقادات به بازنویسی بخش هایی از کتاب های «رولد دال»، مجموعه ای از کتاب های این نویسنده بدون ایجاد تغییرات در متن آن ها در بریتانیا منتشر خواهد شد.

- پس از به وجود آمدن موجی از انتقادات به بازنویسی بخش هایی از کتاب های رولد دال ، مجموعه ای از کتاب های این نویسنده بدون ایجاد تغییرات در متن آن ها در بریتانیا منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسوشیتدپرس، پس از اینکه نشریه تلگراف گزارش داد که انتشارات پافین گروهی از مخاطبان نکته سنج را برای بازنویسی بخش های نامناسب کتاب های رولد دال بکار گرفته است، این انتشارات در هفته اخیر هدف موجی از انتقادات قرار گرفت.

در پاسخ به این انتقادات، انتشارات پافین تصمیم گرفته که درکنار نسخه های جدید، مجموعه ای از 17 کتاب دال را در قالب مجموعه کتاب های کلاسیک رولد دال در سال جاری میلادی منتشر کند تا به این ترتیب مخاطبان بتوانند آزادانه نسخه ای که ترجیج می دهند را انتخاب کنند.

این اقدام پس از انتقاد به تغییرات زیادی صورت گرفت که در نسخه های اخیر منتشرشده چارلی و کارخانه شکلات سازی و دیگر آثار کلاسیک محبوب این نویسنده اعمال شده بود و در آن بخش های مربوط به وزن، سلامت روان، جنسیت و نژاد تغییر کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های بازنویسی نشده «رولد دال» دوباره چاپ می شوند

کتاب های بازنویسی نشده «رولد دال» دوباره چاپ می شوند