مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-25ورزشي

سرمربی چلسی: فرزندانم را تهدید به مرگ کردند


سرمربی چلسی اعتراف کرد که بحران در باشگاه لندنی از نظر روحی برای او سخت است و در مورد تهدیداتی که او و خانواده اش از طریق ایمیل دریافت می کنند صحبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، آبی های لندن این هفته دیدار دشواری برابر همشهری خود تاتنهام دارند.

چلسی در نظر دارد روند شکست ناپذیری خود در لیگ برتر مقابل اسپرز را به 9 بازی افزایش دهد و چهارمین برد متوالی در بازی های لیگ مقابل تاتنهام را کسب کند.

اسپرز آنتونیو کونته با 11 امتیاز بیش تر نسبت به چلسی در رده چهارم جدول قرار دارد، چلسی که از 14 بازی گذشته خود در تمامی رقابت ها تنها دو پیروزی کسب کرده است به شدت به برد در این دیدار نیاز دارد.

گراهام پاتر که تیمش باید فردا یک شنبه در داربی لندن به مصاف تاتنهام برود پیش از این دیدار گفت: حضور در چلسی و مربیگری در این تیم یک چالش برای من است.

شما خودتان را در نظر بگیرید اگر سر کار بروید و کسی به شما توهین کند، چندان برای شما خوشایند نخواهد بود.

این که شما را بدترین مربی تاریخ باشگاه بنامند، ناامیدکننده است ولی می توانید از کنار همه این ها رد شوید و بگویید من اهمیتی نمی دهم اما می دانید که دارید خودتان را فریب می دهید چون همه مردم به آنچه دیگران فکر می کنند اهمیت می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی چلسی: فرزندانم را تهدید به مرگ کردند

سرمربی چلسی: فرزندانم را تهدید به مرگ کردند