مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-25سياسي

فرهمند: نظام مهندسی ساختمان الکترونیکی می شود/حرکت به سوی مردم


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان این که نزدیک شدن به مردم رویکرد جدی ما است، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد در یکسال اخیر توانسته خود را به عنوان سازمان مرجع در این حوزه به مردم و مسئولین معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مجتبی فرهمند پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با تبریک روز مهندسی با بیان این که سازمان نظام مهندسی رسالتی مهم در برقراری ارتباط دوسویه با مردم دارد، اظهار کرد: در سال دوم این دوره تلاش خواهیم کرد موضوع ترویج و فرهنگ سازی عمومی را با شدت بیشتری دنبال و همزمان نیز ارتباط خود را با مردم در مورد اقدامات و برنامه هایمان بررسی و اصلاح فرایند کنیم.

وی با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی ساختمان در یکسال اخیر توانسته است در ابعاد فنی در بین مردم و مسئولان مرجعیت خود را تثبیت دهد، افزود: رسالت ما در این است که به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا مهندسان عضو این سازمان بتوانند ساختمان هایی را بنا کنند تا در زمان حوادث غیر مترقبه که این روزها در کشور و حتی کشور های همسایه فراگیر شده است، تاب آوری لازم را داشته باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با تشریح تاب آوری ساختمان تاکید کرد: مقاوم سازی و بنا نهادن ساختمان ها با رعایت مباحث 23 گانه مقررات ملی، اصلی ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهمند: نظام مهندسی ساختمان الکترونیکی می شود/حرکت به سوی مردم

فرهمند: نظام مهندسی ساختمان الکترونیکی می شود/حرکت به سوی مردم