مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-25سياسي

اتفاقات چند ماه اخیر یک فتنه بزرگ بود /خدمت به مردم بزرگترین افتخار سپاه است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اتفاقات چند ماه اخیر یک فتنه بزرگ بود که به لطف خدا و رهبری رهبر معظم انقلاب و تلاش و کوشش نهادهای امنیتی و نظامی با کمترین خسارت پشت سر گذاشتیم و این فتنه بزرگ با همراهی ارزشمند و حماسی ملت شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در دیدار نماینده ولی فقیه، استاندار و تعدادی از دیگر از مسوولان استانی در کردستان که به مناسبت روز پاسدار صورت گرفت، اظهار کرد: بزرگترین افتخار سپاه در خدمت رهبری و نظام و خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: سبزپوشان سپاه، پاسدار دفاع از نظام و ارزش های آن هستند و در این مسیر از تمام وجودیت خود مایه می گذارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه تمام دستگاه های اجرایی در سال جاری همکاری تنگاتنگی به ویژه در حوزه تامین امنیت و همچنین اقدامات محرومیت زدایی با سپاه داشته اند، عنوان کرد: امروز امنیت کاملا پایدار و مردمی در استان برقرار است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: اتفاقات چند ماه اخیر یک فتنه بزرگ بود که به لطف خدا و رهبری رهبر معظم انقلاب و تلاش و کوشش نهادهای امنیتی و نظامی با کمترین خسارت پشت سر گذاشتیم و این فتنه بزرگ با همراهی ارزشمند و حماسی ملت شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات چند ماه اخیر یک فتنه بزرگ بود /خدمت به مردم بزرگترین افتخار سپاه است

اتفاقات چند ماه اخیر یک فتنه بزرگ بود /خدمت به مردم بزرگترین افتخار سپاه است