مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-25اجتماعي

درباره شرایط فرزندخواندگی چه می دانید؟


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: دختران خود سرپرست می توانند تنها کودک دختر به فرزندخواندگی داشته باشند.

  - ایسنا/زنجان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: دختران خود سرپرست می توانند تنها کودک دختر به فرزندخواندگی داشته باشند.

  مریم کرمی صبح امروز (6 اسفندماه) در برنامه زنده رادیویی، با بیان اینکه کودکانی که سرپرست موثر ندارند نگهداری شان به بهزیستی واگذارشده است، اظهار کرد: بهزیستی زنجان 5 مرکز نگه داری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست دارد.

وی با بیان اینکه این مراکز شبه خانواده هستند، یعنی تلاش می کنیم شبیه خانواده باشند، افزود: منتهی سیاست سازمان بهزیستی این است که این کودکان در کانون خانواده زندگی کنند.

کرمی با اشاره به اینکه کودکان در این مراکز مددکار دارند، ادامه داد: همه تلاش ها انجام می شود تا این بچه ها به خانواده زیستی خود برگردند اما گاهی خانواده ها در وضعیتی هستند که امکان بازگشت فرزند نیست .

این مسئول اضافه کرد: در این مواقع اگر از خویشاوندان نزدیک و اقوام کودک کسی شرایط نگه داری داشته باشد، کودک به آنها واگذار می شود.

البته در برخی موارد متوجه می شویم اقوام متقاضی هستند اما توان مالی ندارند در این راستا بهزیستی به صورت ماهیانه با پرداخت مبلغی در جهت هزینه های نگه داری، تحصیلی و آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره شرایط فرزندخواندگی چه می دانید؟

درباره شرایط فرزندخواندگی چه می دانید؟