مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-25اجتماعي

راهور تمام امکانات خود را برای کاهش ترافیک پایان سال کرج به کار گیرد


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجموعه راهور اگر نقش و اقتدار خود را در طرح های ترافیکی کمتر کند قطعاً شهروندان در تردد درون شهری دچار مشکل می شوند.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجموعه راهور اگر نقش و اقتدار خود را در طرح های ترافیکی کمتر کند قطعاً شهروندان در تردد درون شهری دچار مشکل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رحیمی با بیان این که یکی از دستگاه های همکار در امر مدیریت شهری و ایجاد نظم دهی در جریان زندگی شهروندان مجموعه زحمت کش پلیس راهور است، اظهار کرد: پلیس راهور از جمله وظایفی که دارد هدایت ترافیکی و اعمال قانون در امر تخلفات حین رانندگی در سطوح معابر شهری است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج اضافه کرد: راهور ارتباط کاری نزدیکی با مجموعه شهرداری ها دارد و شهرداری کرج هم در سنوات متعدد و گذشته نگاه ویژه به این دستگاه داشته و خدمات و حمایت های جدی را از این دستگاه به عمل آورده اما در رابطه با وضع ترافیکی فعلی و مراجعات شهروندان و تذکرات مکرر خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه در امر ترافیک سطوح شهر یکی از مسائلی که امروز باید به آن توجه کرد و به کراراً به آن اشاره شده پارک های دوبل و سوبل، تخلفات حین رانندگی، عدم رانندگی بین خطوط، عدم اعمال قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهور تمام امکانات خود را برای کاهش ترافیک پایان سال کرج به کار گیرد

راهور تمام امکانات خود را برای کاهش ترافیک پایان سال کرج به کار گیرد