مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-25فرهنگي

کسب دیپلم افتخار صنعتگر اردبیلی در جشنواره سرو سیمین


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از کسب دیپلم افتخار صنعتگر اردبیلی رشته گلیم ورنی در هفتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از کسب دیپلم افتخار صنعتگر اردبیلی رشته گلیم ورنی در هفتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر خبر داد.

حسن محمدی ادیب 6 اسفند با بیان این مطلب اظهار کرد: صنعتگر اردبیلی در هفتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر و در رشته گلیم ورنی موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: 13 اثر از صنعتگران استان اردبیل در این جشنواره در رشته های مختلف پذیرفته شده بودند که در نهایت و در مراسم اختتامیه ندا دلنواز در رشته گلیم ورنی دیپلم افتخار دریافت کرد.

وی تاکید کرد: صنایع دستی استان اردبیل در سطح ملی و بین المللی و در رشته هایی مثل بافته های داری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در این جشنواره آثاری در رشته های بافته های داری، گلیم و ورنی، ساخت زیورآلات فلزی، سفال و سرامیک از هنرمندان اردبیلی پذیرفته شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دیپلم افتخار صنعتگر اردبیلی در جشنواره سرو سیمین

کسب دیپلم افتخار صنعتگر اردبیلی در جشنواره سرو سیمین