مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-25فرهنگي

نمایش آوای زندگی در نقش و رنگ تابلوهای نقاشی


نمایشگاه نقاشی آوای زندگی از آثار هنرمند جوان خمین شهری به همت اداره فرهنگ و ارشاد هنر اسلامی شهرستان و بسیج هنرمندان خمینی شهر برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نقاشی صدا و آوای زندگی که برگرفته از اشیا و طبیعت در آثار هنری نقاش خمینی شهری با این هدف به تصویر کشیده شده تا از دنیای پرهیاهوی نفسانی به عالم رنگ ها و نقش ها با نگاره هایی از آواهای طبیعی متمرکز شوید.

محدثه شکرانی از جمله هنرمندانی است که از سن 9 سالگی وارد عرصه نقاشی شده و در ابتدا با تکنیک های طراحی و رنگ و روغن شروع به کار کرد.

او در سن 12 سالگی به صورت تخصصی تکنیک های پاستل و رنگ و روغن را دنبال کرد و پس از آن به علت علاقه فراوان به تحصیل در این رشته به هنرستان هنرهای زیبای اصفهان روی آورد و برای اولین بار در سال 96 در نمایشگاه گروهی چاپ در نگارخانه کوثر حائز رتبه های استانی و کشوری شد.

این هنرمند جوان پس از تحصیل در رشته نقاشی دانشگاه هنر اصفهان اکنون به تدریس مشغول است و 12 اثر هنری شاخص را در اداره فرهنگ و هنر اسلامی شهرستان خمینی شهر را به نمایش خواهد گذاشت.

شکرانی در خصوص موفقیت خود در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به تمامی کسانی که ذره ای به هنر علاقه دارند توصیه می کنم حتماً به صورت تخصصی این رشته را دنبال کنند زیرا هنر غذای روح انسان است و آرامش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آوای زندگی در نقش و رنگ تابلوهای نقاشی

نمایش آوای زندگی در نقش و رنگ تابلوهای نقاشی