مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-25بين الملل

افشای رسوایی جدید در اف بی آی؛ مأموران مجرم به کار خود ادامه می دهند


بر اساس گزارش های داخلی پلیس فدرال آمریکا (اف بی ای)، مأموران این سازمان بعد از بازداشت به دلیل ارتکاب جرایم سنگین، نه تنها زندان نرفته اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش های داخلی دفتر مسئولیت حرفه ای اداره تحقیقات فدرال (اف بی ای) آمریکا، مأموران این سازمان که هنگام ارتکاب طیف گسترده ای از جرایم سنگین بازداشت شده اند، نه تنها از زندان رفتن به سبب جرایم خود فرار کرده اند، در بسیاری از موارد شغل خود را هم حفظ کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه شبکه راشا تودی ، گزارش های انضباطی به تاریخ 2017 تاکنون که استیو فرند مامور ویژه سابق به دست آورده، افزایش سوءمصرف الکل و سوءرفتار جنسی را نشان می دهد که حاکی از حس محق بودن است که در اف بی آی رخنه کرده است.

  طبق این گزارش، نمونه هایی از مواردی که رفتار ماموران اف بی آی مستحق اخراج بدون تشریفات بوده و در گزارش 2017 آمده، شامل ماموری می شود که به سال ها سوءاستفاده جنسی از دختر و نوه اش اعتراف کرد، مورد دیگر استفاده از مواد مخدر ضبط شده برای استفاده شخصی بوده و دیگری، ماموری بوده که عمداً به دو سگ متعلق به همسایه ها شلیک کرده و آن ها را کشته است.

  پیش تر، چاک گراسلی سناتور آمریکایی گفته بود سوابق داخلی اداره تحقیقات فدرال یا پلیس فدرال آمریکا اف بی آی را از یک افشاگر دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای رسوایی جدید در اف بی آی؛ مأموران مجرم به کار خود ادامه می دهند

افشای رسوایی جدید در اف بی آی؛ مأموران مجرم به کار خود ادامه می دهند