مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-25سياسي

فعالان مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان آبیک تجلیل شدند


طی مراسمی، فعالان مراسم معنوی اعتکاف شهرستان آبیک در مراسمی در مسجد ولی عصر(عج) تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، مراسم تجلیل از فعالان اعتکاف صبح امروز با حضور امام جمعه شهرستان آبیک، فرماندار شهرستان آبیک، شهردار آبیک، سرپرست اداره فذهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دیگر مسئولان در مسجد ولی عصر (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در این مراسم از نگاه و حمایت و پشتیبانی ویژه فرماندار شهرستان آبیک در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و رضایت فعالان فرهنگی و تربیتی شهرستان از این مهم قدردانی کرد و گفت: در گذشته به قدری کاستی ها در خصوص تامین مالی مراسم اعتکاف زیاد بود که امسال با حمایت فرماندار شهرستان آبیک، این دغدغه بزرگ وجود نداشت.

وی افزود: اگر مسئولان حامی برنامه های فرهنگی و مذهبی باشند مردم خودجوش به میدان آمده و نسبت به اجرای آنها اقدام می کنند.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: مانوس شدن مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با مسجد و قرآن، به تقویت روحیه معنوی آنان کمک می کند.

ایجاد منابع درآمدی برای مجموعه های فرهنگی وی بر ایجاد منابع درآمدی برای مجموعه های فرهنگی را به عنوان مطالبه از سوی مسئولان تاکید کرد و افزود: با توجه به پیش بردن امورات شهر و شهرستان به واسطه ستادهای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان آبیک تجلیل شدند

فعالان مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان آبیک تجلیل شدند