مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-25اقتصادي

جلوگیری از فرار سرمایه گذار در مازندران


استاندار مازندران با بیان اینکه بیشترین زمان برای صدور مجوز طرح های توسعه ای در مازندران 15 روز است، گفت: روش اشتباه گذشته موجب معطل ماندن و فرار سرمایه گذار می شد این چالش جدی در استان باید ریشه کن شود.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه بیشترین زمان برای صدور مجوز طرح های توسعه ای در مازندران 15 روز است، گفت: روش اشتباه گذشته موجب معطل ماندن و فرار سرمایه گذار می شد این چالش جدی در استان باید ریشه کن شود.

سیدمحمود حسینی پور امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان، اظهار کرد: اگر در مدت تعیین شده به درخواست سرمایه گذار پاسخ داده نشود پرونده راه اندازی واحد تولیدی به متقاضی و فعال اقتصادی به صورت خودکار مثبت ارزیابی و فرد مراجعه کننده جواز خود را دریافت می کند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه رفع مشکلات زیرساختی و همچنین حمایت همه جانبه از فعالان اقتصادی برنامه راهبردی دولت سیزدهم است، افزود: در صورت کارشکنی با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

این مسئول گفت: بی توجهی مدیران دستگاه های اجرایی به فعالان اقتصادی برایشان به طور حتم هزینه دارد به طوری که در صورت تداوم بی رغبتی ها با دستگاه های اجرایی خاطی طبق قانون و اختیار برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فرار سرمایه گذار در مازندران

جلوگیری از فرار سرمایه گذار در مازندران