مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-25سياسي

همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه برگزار شد


هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری به همت موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی، امروز(ششم اسفند) در کرمانشاه برگزار شد.

- همایش ملی "معماری، شهرسازی و گردشگری" در کرمانشاه برگزار شد ایسنا/کرمانشاه هفتمین همایش ملی "معماری، شهرسازی و گردشگری" به همت موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی، امروز(ششم اسفند) در کرمانشاه برگزار شد.

دکتر خلیل جلیلی رییس موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه در آیین افتتاحیه این همایش با اشاره به برگزاری دو روزه آن، گفت: کرمانشاه امروز و فردا (6 و 7 اسفند) در این همایش میزبان جمعی از اساتید، دانشجویان و علاقمندان سه حوزه معماری، شهرسازی و گردشگری است.

جلیلی خاطرنشان کرد: میزبانی کرمانشاه در این دوره همایش جهت رفاه مدعوین به دو صورت حضوری و مجازی خواهد بود تا علاقمندان در سایر استانها هم بتوانند به راحتی از مقالات این همایش و ارائه های آن بهره مند شوند.

به گفته رییس موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه بیش از 200 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این تعداد 20 مقاله به عنوان مقالات برگزیده معرفی می شوند.

جلیلی آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای معماری، شهرسازی و گردشگری را مهمترین هدف برگزاری این همایش عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه برگزار شد

همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه برگزار شد