مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-25اقتصادي

قانون مالیاتی سه میلیون کسبه را دوستدار نظام می کند


احمد امیرآبادی، نماینده قم در مجلس در هفتمین همایش سراسری دیده بان شفافیت و عدالت در مشهد اظهار کرد: اکنون مالیات دانه درشت ها 5.

5 برابر تمام کسبه کشور شامل چهار میلیون کسبه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، او گفت: بررسی ها نشان می دهد، در حالی که مالیات اخذ شده از کل کسبه کشور نزدیک به 20 هزار میلیارد تومان است، مالیات یک مجموعه قابل شمارش از دانه درشت ها 110 همت بوده است.

 وی ادامه داد:30 هزار متصدی مالیاتی در کشور مسوول جمع آوری مالیات و خراج در کشور هستند که 15 هزار نفر از این تعداد درگیر اخذ مالیات از کسبه کشورند.

 میزان اخذ مالیات از حدود چهار میلیون کسبه در کشور بین 15 تا 20 هزار میلیارد تومان در سال بوده است.

 با تغییر رویکردهای مالیاتی و اخذ مالیات از محل تراکنش های بانکی فقط طی 9 ماه اخیر از مجموعه بسیار اندک و قابل شمارش افراد، 110 هزار میلیارد تومان مالیات اخذ شده است.

 امیرآبادی اظهار داشت: در تنظیم بودجه کشور یک بحث این است که اصناف کشور تا 500 میلیون تومان درآمد معاف از مالیات شوند، براین اساس سه میلیون کسبه از این گردونه مالیات ستانی خارج شده و با این قانون اینها دوستدار نظام و انقلاب می شوند.

 وی با بیان اینکه در نهایت مالیات این سه میلیون کسبه که حدود 15 هزار میلیارد تومان است، حذف شده حال آنکه فقط از یک دانه درشت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مالیاتی سه میلیون کسبه را دوستدار نظام می کند

قانون مالیاتی سه میلیون کسبه را دوستدار نظام می کند