مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-25سياسي

افتتاح پارک علم و فناوری بین الملی با همکاری چین


رییس سازمان پژوهش هاس علمی و صنعتی ایران از افتتاح پارک علم و فناوری بین المللی در این سازمان تا یک ماه دیگر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر حسن زمانیان امروز در نشست خبری اعلام کرد: این سازمان در سال 1359 شروع به کار کرده و در واقع نقش معاونت علمی و فناوری را بر عهده داشته است.

وی با بیان اینکه دانش فنی بسیاری از صنایع و کارخانجات در این سازمان به دست آمده است، اظهار داشت: سازمان پژوهش ها یک نهاد حاکمیتی و ملی است که پژوهش های علمی و صنعتی را در راستای رفع نیازهای کشور به انجام می رساند.

زمانیان با بیان اینکه 150 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در این سازمان فعالیت می کنند، تصریح کرد: همچنین 7 پژوهشگاه از ابتدای شروع فعالیت سازمان مشغول به تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف هستند.

پیشنهاد راه اندازی دو پژوهشکده جدید در سازمان پژوهش ها رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با اشاره به اینکه ما به تازگی راه اندازی دو پژوهشکده را در هیئت امنا مصوب کرده ایم، تأکید کرد: پژوهشکده شیمی دارویی و پژوهشکده مرکز اکتشاف و استحصال عناصر راهبردی، دو پژوهشکده ای هستند که قرار است در سازمان پژوهش ها راه اندازی شوند.

وی افزود: قرار است در پژوهشکده شیمی دارویی، ساخت داروهای خاص در پیش گرفته شود و در پژوهشکده دوم تحقیقات پژوهشی برای جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پارک علم و فناوری بین الملی با همکاری چین

افتتاح پارک علم و فناوری بین الملی با همکاری چین