مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-25اقتصادي

آغاز طرح کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها در شیراز


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: طرح کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها از نیمه اسفندماه امسال آغاز خواهد شد و طی آن خودروهای فاقد معاینه فنی نیز شناسایی می شوند.

- ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: طرح کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها از نیمه اسفندماه امسال آغاز خواهد شد و طی آن خودروهای فاقد معاینه فنی نیز شناسایی می شوند.

هادی شه دوست شیرازی شنبه 6 اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها مقدمه ای برای اجرای طرح محدوده کم آلاینده ( LEZ) خواهد بود و تا 20 فروردین ماه 1402 ارشادی است، گفت: مالکان خودروها باید برای پیشگیری از اعمال جرائم قانونی، نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در بیان جزییات این طرح خاطرنشان کرد: با توجه به زیر ساخت های ایجاد شده توسط این معاونت و پس از تایید پلیس راهور، گزینه ثبت تخلف خودروها شناسایی و پیامک مراجعه به معاینه فنی برای خودروهای متخلف ارسال می شود.

او ادامه داد: براساس مصوبه شواری شهر شیراز از 20 فروردین ماه 1402 نیز خودروهای فاقد معاینه فنی معتبر بررسی و توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها در شیراز

آغاز طرح کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها در شیراز