مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:502023-02-25سياسي

سپاه پاسداران مولفه اقتدار انقلاب اسلامی است


سپاه پاسداران یکی از مؤلفه های اقتدار نظام اسلامی است که پشتوانه مردمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی خیاط ظهر شنبه در ویژه برنامه جشن اعیاد شعبانیه در تربت حیدریه اظهار کرد: سپاه پاسداران یکی از مؤلفه های اقتدار نظام اسلامی است که پشتوانه مردمی دارد و علاوه بر اینکه قدرتمند شده، تولید قدرت نیز کرده و خواب را از چشم دشمنان اسلام ربوده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: نخستین دلیل دشمنی استکبار با سپاه پاسداران آن است که سپاه در صحنه های جهاد بر همان روحیه اولیه انقلابی، جهادی و متدین خود باقی مانده و این در حالی است که حوادث روزگار خیلی از نهادها را حتی استحاله کرده و برخی وجود خارجی هم ندارند اما سپاه در این مسیر باقی ماند.

وی دومین دلیل دشمنی استکبار، قدرت و تولید قدرت توسط این نهاد انقلابی است و امروز بعنوان یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی دنیا در بخش های مختلف نظامی، دفاعی، علمی و تحقیقاتی قرار گرفته است را عنوان کرد.

حجت الاسلام خیاط گفت: خط شکنی سپاه در عرصه های مختلف سومین دلیل دشمن علیه این نهاد است، سپاه در عرصه سازندگی، حوادث و بلایای طبیعی، صحنه های سیاسی، محرومیت زدایی و هر کجا انقلاب نیاز داشته حضور فعال داشته و این دشمن را عصبانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران مولفه اقتدار انقلاب اسلامی است

سپاه پاسداران مولفه اقتدار انقلاب اسلامی است