مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-25پزشكي

تداوم حضور کووید 19 در اردبیل/3 شهر در وضعیت زرد قرار گرفت


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت:طبق آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار بهداشت حضور کرونا در چندماهه گذشته از سرگرفته شده است و همچنان ادامه دارد.

- علی محمدیان اردی در گفت وگو با در چندماهه گذشته در استان اردبیل از سر گرفته شده است و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، نمین و بیله سوار در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان های پارس آباد، مشگین شهر، کوثر، گرمی، سرعین، اصلاندوز، خلخال و نیر نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: لازم است به صورت جدی دستور العمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن تجمعی و سیستم حمل و نقل عمومی رعایت شود.

محمدیان اردی با بیان اینکه واکسیناسیون به عنوان اولین حفاظت کننده در مرگ و میر عمل می کند، گفت: کلیه افراد بالای 18 سال که از آخرین تزریق واکسیناسیون کووید آن ها بیش از شش ماه گذشته است برای تزریق واکسن دوز یادآور به نزدیک ترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی با اشاره به آماده باش تمامی مراکز درمانی استان گفت: کلیه مراکز خدمات جامع سلامت، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت در سطح استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم حضور کووید 19 در اردبیل/3 شهر در وضعیت زرد قرار گرفت

تداوم حضور کووید 19 در اردبیل/3 شهر در وضعیت زرد قرار گرفت