مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-25سياسي

تمام برنامه ها باید پیوست فرهنگی جمعیتی داشته باشد


دبیر ستاد ملی جمعیت با بیان اینکه تمام برنامه ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد، گفت: با مراکزی که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را رعایت نکنند برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کاظم فروتن، صبح شنبه در جلسه قرارگاه حمایت از خانوده و جوانی جمعیت شهرستان مهریز با بیان اینکه سفرهای استانی را برای بررسی روند اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شروع کردیم، اظهار داشت: هر استان و شهرستان های آن برنامه های جمعیتی را تا افق سال 1403 برنامه ریزی و اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه باید تمرکزمان را بر فرهنگ سازی در زمینه فرزندآوری بگذاریم، افزود: دو نوع فرهنگ سازی باید صورت گیرد، یکی فرهنگ سازی در فضای عمومی و دیگر فرهنگ سازی در نظام بهداشتی است.

دبیر ستاد ملی جمعیت اظهار داشت: فرزندآوری از نظام بهداشتی ضد ارزش شد و ما باید ارزشگذاری و فرهنگ سازی را از همین نقطه آغاز کنیم، اکنون در زمینه فرزندآوری اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و با تسهیلات و شرایطی که در این زمینه در نظر گرفته شده، به نوعی فرزندآوری در کشور به ارزش اقتصادی تبدیل شده است.

فروتن با بیان اینکه تمام برنامه های اجرایی، مراسم و جشن ها باید پیوست فرهنگی جمعیتی داشته باشد، گفت: برنامه دشمن گرفتن قدرت دوراندیشی و آینده نگری از مردم ایران است، نباید ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام برنامه ها باید پیوست فرهنگی جمعیتی داشته باشد

تمام برنامه ها باید پیوست فرهنگی جمعیتی داشته باشد