مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-25سياسي

اجرایی شدن جذب نخبگان در توزیع برق شیراز


معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اهمیت شاخص نیروی انسانی در روند رشد و تعالی دستگاه ها، از کلید خوردن چند طرح در جذب نیروی انسانی شامل  جذب نخبگان دانشگاهی، - ایسنا/فارس معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اهمیت شاخص نیروی انسانی در روند رشد و تعالی دستگاه ها، از کلید خوردن چند طرح در جذب نیروی انسانی شامل  جذب نخبگان دانشگاهی، انتقالی و تبدیل وضعیت ایثارگران در این شرکت خبر داد.

علی احمدزاده شنبه 6 اسفند به خبرنگاران گفت: شرکت توزیع نیروی برق شیراز طی 2 سال گذشته بحث تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر پیمانکاری را وارد فاز اجرایی کرده و براین اساس تاکنون 300 پرونده تشکیل شده است.

او ادامه داد: از تعداد کل پرونده ها، 248 پرونده دارای شرایط لازم قانونی بود که مراحل اولیه کار برای همه این پرونده ها انجام و تا کنون 224 نفر تبدیل وضعیت شده اند و مابقی نیز در حال گذراندن مراحل گزینش هستند.

این مقام مسئول یکی از اقدامات اجرایی شده در این رابطه را جذب نخبگان دانشگاهی اعلام و اضافه کرد: با استفاده از این ظرفیت، 11 نفر از فارغ التحصیلان نخبه و ممتاز دانشگاهی جذب شده اند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: در پایان سال 1400 تعداد کل پرسنل شرکت توزیع برق شیراز 422 نفر بود که امسال تا کنون به 649 نفر افزایش یافته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن جذب نخبگان در توزیع برق شیراز

اجرایی شدن جذب نخبگان در توزیع برق شیراز