مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-25اقتصادي

هایما 7X اولین خودرو هفت نفره ایران خودرو در راه است


قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افتتاح خط تولید انبوه محصول هایما7X، جدیدترین محصول ایران خودرو در اسفندماه امسال خبر داد که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- کیانوش پورمجیب هایما 7X را خودروی مخصوص خانواده دانست و افزود: این خودرو که با هدف پاسخ به نیاز متقاضیان در بخش خودروهای شاسی بلند لوکس و خانوادگی تولید خواهد شد، ظرفیت هفت سرنشین را داراست و برای نخستین بار در گروه صنعتی ایران خودرو، خودرویی با این ظرفیت سرنشین به تولید می رسد تا سبد محصولات گروه با عرضه آن به بازار کامل شود.

پورمجیب افزود: علاوه بر برخورداری این محصول از گارانتی پنج ساله یا 150 هزار کیلومتر، طرح تضمین کیفیت قوای محرکه آن هم زمان با عرضه به بازار اجرایی خواهد شد و این طرح شامل تضمین شش ماهه عدم مراجعه برای ایرادات مرتبط با موتور و گیربکس است.

 به گفته وی این محصول تا پایان امسال به مرحله تولید انبوه خواهد رسید و با برنامه ریزی های صورت گرفته سالانه 10 هزار دستگاه از این محصول در شرکت ایران خودرو خراسان تولید خواهد شد.

گفتنی است، هایما 7X، خودروی سواری هفت نفره و لوکس خانوادگی است که با تجهیزات ایمنی بالاتر و امکانات رفاهی بیش تر نسبت به رقبا تولید و به بازارعرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هایما 7X اولین خودرو هفت نفره ایران خودرو در راه است

هایما 7X اولین خودرو هفت نفره ایران خودرو در راه است