مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-25بين الملل

رژیم آل خلیفه سرکوب ها را ازسرگرفت


رژیم آل خلیفه با وجود تمامی انتقادهای حقوقی از سوی نهادهای بین المللی، به زنجیره مستمر سرکوب مردم بی دفاع بحرین ادامه می دهد.

- رژیم آل خلیفه با وجود تمامی انتقادهای حقوقی از سوی نهادهای بین المللی، به زنجیره مستمر سرکوب مردم بی دفاع بحرین ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، دستگاه های امنیتی رژیم آل خلیفه دوباره کودکان بحرین را هدف قرار داده و این بار دو کودک بحرینی به نام های مجتبی منیر و مهدی السید میثم را بازداشت کرده و آنها را تحویل دادستانی کل داد، همچنین این دستگاه ها یک شهروند بحرینی دیگر را به دلیل مشارکت در تظاهرات برای اصلاحات بازداشت کردند.

مقامات بحرینی امروز حکم حبس چند بازداشتی را که به دلیل پرونده های سیاسی تحت بازجویی قرار دارند، به مدت دو هفته دیگر تمدید کردند.

جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه شیعه مخالف در این کشور فوریه 2023 به ازسرگیری بازداشت ها در بحرین اشاره و تاکید کرده بود، هدف وزارت کشور از اعلام بازگشایی درب های زندان، بازداشت هر شهروندی است که قصد بیان نظر یا درخواست حقوقش را دارد.

این جمعیت تاکید کرد، سیاست بازداشت ها و پر کردن زندان ها با شهروندان سیاستی غیرحکیمانه است که هرج ومرج امنیتی و حقوقی در بحرین را نشان داده و به شکلی آشکاری فاش می کند که دولت بحرین در حال حرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم آل خلیفه سرکوب ها را ازسرگرفت

رژیم آل خلیفه سرکوب ها را ازسرگرفت