مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-25سياسي

قانون تسهیل کسب وکارها نظام اداری کشور را به هم ریخته است


نایب رییس کانون وکلای دادگستری استان همدان گفت: قانون تسهیل کسب وکارها نظام اداری کشور را به هم ریخته است.

- ایسنا/همدان نایب رییس کانون وکلای دادگستری استان همدان گفت: قانون تسهیل کسب وکارها نظام اداری کشور را به هم ریخته است.

سعید آیینه وند شنبه 6 اسفند، در نشست خبری به مناسبت روز وکیل مدافع، اظهار کرد: از ابتدای مطرح شدن قانون تسهیل کسب وکارها، کانون های وکلا نسبت به این مسئله، اعتراض کردند و گفتند نظام بروکراسی را در هم می ریزد.

آیینه وند تصریح کرد: پیش از مطرح شدن این موضوع، رییس کل دادگستری استان، دادستان و رییس کانون وکلای دادگستری در کمیسیون تعیین ظرفیت آزمون وکالت، تعداد پذیرش هر سال را بر اساس نیاز استان، مشخص می کردند.

وی با بیان اینکه در قانون تسهیل گفته شده کسانی که 70 ترصد نمره 1 درصد تراز اول را بیاورند پذیرفته می شوند، ادامه داد: در سال 1401 قرار بود 70 نفر حذب کنیم اما 143 نفر جذب شدند.

این افراد چگونه قرار است با امکانات محدود آموزش ببینند؟ باید به شعب بروند تا آموزش ببینند اما امکانات و فضای محدودی وجود دارد و قضات را کلافه کردند.

نایب رییس کانون وکلای دادگستری استان همدان دررابطه با آزمون سردفتری، مطرح کرد: از ابتدای برگزاری امتحان سردفتری، 8500 سردفتر داشتیم اما در آزمون امسال 9500 سردفتر، پذیرفته شدند که فسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون تسهیل کسب وکارها نظام اداری کشور را به هم ریخته است

قانون تسهیل کسب وکارها نظام اداری کشور را به هم ریخته است