مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-25سياسي

اردو های جهادی با حمایت بسیج دانشجویی تکثیر شده اند


سردار خراسانی، معاون اقتصادی سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از چهارمین جشنواره ملی جهادگران که در محل سازمان بسیج دانشجویی در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، - معاون اقتصادی سپاه پاسداران گفت: امروز اردو های جهادی با حمایت بسیج دانشجویی تکثیر شده و خدمات دانشجویان جهادی در سیل و زلزله به صورت محله محور و دانشگاه محور ارائه می شوند.

سردار خراسانی، معاون اقتصادی سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از چهارمین جشنواره ملی جهادگران که در محل سازمان بسیج دانشجویی در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به نظر می رسد انحلال جهاد سازندگی و ادغام آن یک اقدام طراحی شده بوده تا یک یک سازمان مردمی و با انگیزه های انقلابی نتواند توسعه پیدا کند.

وی افزود: بسیج سازندگی در سال 79 به فرمان رهبر معظم انقلاب تاسیس شد و در آن زمان گروه ها جهادی در حال فراموشی بودند و حتی نیرو های جهادی هم که به وزارت جهاد کشاورزی رفته بودند در جریان ادغام مستهلک شدند؛ اگر چه افراد شاخص مقاومت می کردند، ولی ادغام اتفاف افتاد.

خراسانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اواخر سال 84 بر لزوم احیاء گروه جهادی تاکید کردند و بنده در سپاه مسئولیت مطالعه احیاء این گروه ها را بر عهده گرفتم و بعد از یک سال بازدید میدانی مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردو های جهادی با حمایت بسیج دانشجویی تکثیر شده اند

اردو های جهادی با حمایت بسیج دانشجویی تکثیر شده اند