مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-25سياسي

سپاه عرصه جولان پردازی دشمن در کشور و منطقه را تنگ کرده است


فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه محرومیت زدایی رویکرد مهم و راهبردی این نهاد انقلابی است، گفت: سپاه عرصه جولان پردازی دشمن در کشور و منطقه را تنگ کرده است.

- سرهنگ محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به زیاده خواهی های آمریکا و استکبار جهانی، اظهار کرد: آمریکای جنایتکار که مدعی گفتگو و مذاکره است بیش از 435 پرونده و 316 رأی بر علیه ایران اسلامی صادر کرده و 157 حکم بر علیه این کشور به موعد اجرا در آورده است.

وی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر سپاه در عرصه های مختلف، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش برنده و پیش رونده است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه فرهنگ سپاه برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است، گفت: عبودیت و بندگی، دفاع از ولایت، غیرت دینی، تکلیف گرایی، بصیرت، اقدام به موقع، شریعت مداری، ارزش محوری و جهاد تبیین از رویکردها و شاخصه های مهم سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به انتقال قدرت از غرب به شرق، افزود: انقلاب اسلامی با کمک سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی موازنه قدرت را در جهان تغییر داده است.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه دشمن روی اختلاف افکنی و انشقاق قومی و مذهبی متمرکز شده است، گفت: دشمن با تفرقه افکنی، ایجاد شبهه، نفوذ و چند زبانی در کشور و جنگ ترکیبی و ادراکی دنبال اختلال در نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه عرصه جولان پردازی دشمن در کشور و منطقه را تنگ کرده است

سپاه عرصه جولان پردازی دشمن در کشور و منطقه را تنگ کرده است