مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-25سياسي

جشن های اعیاد شعبانیه باید به جریانی در سطح جامعه تبدیل شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه با مدیریت مردم در تمام نقاط استان کردستان خبر داد و گفت: جشن های نیمه شعبان باید از حالت مناسبتی خارج شده و تبدیل به یک جریان در سطح جامعه شود.

- ایسنا/کردستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه با مدیریت مردم در تمام نقاط استان کردستان خبر داد و گفت: جشن های نیمه شعبان باید از حالت مناسبتی خارج شده و تبدیل به یک جریان در سطح جامعه شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سادات، امروز، ششم اسفندماه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی جشن های شعبانیه گفت: مهدویت روح حاکم بر اندیشه اسلامی است و از جایگاه بالایی در آموزه های دینی برخوردار است.

وی افزود: تمامی ادیان توحیدی و غیرتوحیدی بر منجی آخرالزمان توافق دارند چرا که بحث انتظار مطابق با فطرت و قانون تکامل بشر است و از این رو فرهنگ مهدویت از درجه اهمیت بسیار بالایی در همه اعصار برخوردار می باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: متأسفانه تاکنون از ظرفیت بسیار بالای فرهنگ مهدویت استفاده کافی نشده است چرا که می توان با تبیین صحیح تر در این حوزه برای وحدت بین مسلمانان و ایجاد و تحکیم امت واحد و دین واحد بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های اعیاد شعبانیه باید به جریانی در سطح جامعه تبدیل شود

جشن های اعیاد شعبانیه باید به جریانی در سطح جامعه تبدیل شود